Rozwój osobisty: Jak psychologia może pomóc w osiąganiu celów zawodowych?2024-12-19 19:03:10Rozwój osobisty to proces, który wymaga czasu, zaangażowania i odpowiednich narzędzi. |
![]() |
Technika Pomodoro: efektywne zarządzanie czasem2023-08-06 18:04:04Zarządzanie czasem to kluczowy element sukcesu zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. |
![]() |
Zarządzanie czasem - na czym polegają szkolenia?2021-10-20 13:38:15Coraz częściej słyszy się na globalnym rynku, że umiejętne zarządzanie czasem w życiu, a także w pracy jest bardzo istotną umiejętnością, którą powinno się codziennie rozwijać. Dlaczego tak bardzo ważne jest umiejętne zarządzanie czasem? |
![]() |
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
![]() |
Szkolenia i kursy dla pracowników2019-12-31 08:46:49W dzisiejszych czasach, kiedy rynek pracy staje się coraz bardziej atrakcyjny, pracownicy szukają wielu dróg rozwoju, aby ich kwalifikacje ciągle wzrastały, a pracodawca mógł cieszyć się z zatrudnienia wartościowego pracownika, który będzie nieustannie dbał o swój rozwój. |
![]() |
Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania.2019-08-13 10:14:29Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania. Zero sprzedaży - tylko praktyka i rozwój, w tym warsztaty, w których biorą udział wszyscy uczestnicy. Gotowe rozwiązania, które wypracujemy razem zabierzesz ze sobą i wdrożysz w swojej firmie |
![]() |
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY2018-08-02 14:57:30"Pewnego dnia w tramwaju jechał do pracy mężczyzna. Było bardzo rano, padał deszcz i jego nastrój nie był najlepszy. Myśli krążyły wokół samych codziennych smutków i wszystko widział w tzw. czarnych kolorach. |
![]() |
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
![]() |
Zasada Pareto w biznesie i nie tylko2018-05-09 18:14:52Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? |
![]() |
Maciołek & Wspólnicy - nowy wymiar warszawskich szkoleń2017-11-06 14:27:54Firma Maciołek & Wspólnicy dzięki doświadczeniu w branży szkoleniowej, a jednocześnie - nowoczesnemu i innowacyjnemu podejściu do przekazywania wiedzy, jest jednym z bardziej interesujących podmiotów na rynku szkoleń w Warszawie. |
![]() |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń techniki zarządzania czasem
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.